بازیگر نقش «جیسون رضائیان» در یک سریال تلویزیونی +تصاویر
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۰۳۰۱
خبرگزاری تسنیم: سریال «گاندو» اوایل تابستان، کار تصویربرداری خود را در ایران آغاز کرده بود در حال حاضر برای ضبط سکانسهای خارجی درکشور ترکیه و شهر آنتالیا مشغول تصویربرداری است. پیام دهکردی، صالح میرزاقایی، مجید نوروزی، مهدی عبادتی، بهرام شبستری، ناره گریگوریان، و جمع زیادی بازیگران ترک در حال حاضر از جمله افرادی هستند که در کشور ترکیه مقابل دوربین جواد افشار قرار گرفتهاند و اوایل اسفند کار تصویربرداری آنها در کشور ترکیه به اتمام خواهد رسید.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
داریوش فرهنگ، وحیدرهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، ساراخویینیها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگارعابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجیدنوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان، بهامین تورانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش کردهاند.
همچنین «گاندو» با حضور کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفینیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیرسلیمانی، صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان تصویربرداری میشود. همچنین جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی که در بخش تولید خارج از کشور به این مجموعه اضافه خواهند شد.
در این بین شاید یکی از نقشهای اصلی این سریال ضدجاسوسی تلویزیون برعهده پیام دهکردی باشد؛ او نقش جیسون رضائیان خبرنگار ایرانی-آمریکایی واشینگتنپست در ایران را بازی میکند که چند سال به اتهام جاسوسی بازداشت شد. پخش این سریال که احتمالاً سال آینده باشد به تعبیر جواد افشار کارگردان این سریال براساس مستندات و وقایع تاریخی که در کشور رخ داده به نگارش درآمده است. او به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: «گاندوی» سی قسمتی اسم یک گونه تمساح پوزه کوتاه است که در جنوب شرقی آسیا (ایران، هندوستان، پاکستان و ...) دیده میشود. این سریال پیچیدهترین و مهمترین اثری است که شاید از خودم در کارنامه هنریام به جای بگذارم. کاری که جایش در تلویزیون خالی بوده و مخاطب بسیاری خواهد داشت.
افشار افزود: مردم در سینمای ایران هم نشان دادهاند که چقدر پذیرای ساخت ژانرهای امنیتی و جنگی و ضدجاسوسی هستند و این امکان امروز با سریال «گاندو» انشاالله هرچه زودتر برای مخاطبین تلویزیون هم فراهم خواهد شد.
منبع: فردا
کلیدواژه: جیسون رضائیان سریال تلویزیونی گاندو ترکیه تصاویر
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
حرفهای جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
اعتماد نوشت: بهنام تشکر بهتازگی در برنامه «زودیاک» که در شبکه نمایش خانگی پخش میشود، حضور یافته و از بازیگران اصلی است.
گفتوگوی زیر به این مناسبت با او انجام شده است.
دلیل حضورتان در برنامه زودیاک، علاقه به بازی مافیاست یا حضور در یک گیم شو به عنوان یک تجربه متفاوت در قالب تصویر؟
من بازی مافیا را دوست دارم و از اولین نفراتی بودم که در تلویزیون مافیا اجرا کردم و گاد بازی بودم. هرچه سریهای جدیدتری از مافیا تولید شد، نقشهای بیشتری روی کار آمد که برای من جذاب بود. زودیاک هم سناریوی جذاب و متفاوتی داشت و وقتی دوستان دعوت کردند تصمیم گرفتم که در برنامه زودیاک باشم.
گرداندن بازی مافیا را بیشتر دوست دارید یا بازی کردن را؟
گرداندن بازی را بیشتر دوست دارم. اینکه سفید باشم برایم لذتبخشتر است.
نظرتان در مورد مدل اجرا و گردانندگی محمد بحرانی در زودیاک چیست؟
محمد را خیلی زیاد دوست دارم و به نظرم در هر جایی که قرار میگیرد، مخاطب همراهش است. فکر میکنم در فصل اول زودیاک، کمی با احتیاط گرداندن بازی را پیش میبرد و مراعات بازیکنها را میکرد. اطمینان دارم که خودش هم به این فکر کرده و در فصل دوم، به تغییر مدل گردانندگی بازی فکر کرده است.
از تجربه کار در نمایش خانگی و تفاوتش با تلویزیون بگویید؟
من تقریبا جزو اولین نفراتی بودم که نمایش خانگی را با سریال ساخت ایران تجربه کردم. ساخت ایران اولین سریالی بود که به صورت دی وی دی منتشر شد. این دو مدیا، تفاوتهای مشخصی دارند. محدودیتهای صدا و سیما، فیلمنامههایی که تثبیت میکند، ناظران پخشی که دارد با نمایش خانگی متفاوت است. فضای کار در پلتفرمها راحتتر است و به این واسطه، کارگردانها، نویسندهها به تبع آن بازیگران دستشان در کار بازتر است. اینها مواردی است که همه میدانند و البته خیلی هم پیچیده نیست.
به عنوان کسی که بخش زیادی از تجربیات کاریاش را به نقشآفرینی در سریالهای تلویزیون اختصاص داده، ممکن است که شما هم مثل خیلیها، نگران حال این روزهای تلویزیون باشید. از نظر شما تلویزیون چطور میتواند به وضعیت سابقش برگردد؟
تلویزیون باید به همه نظرات مردم توجه کند و برای همه اقشار مردم برنامه بسازد، نه فقط برای عدهای خاص. مدیران تلویزیون فعلی، تمرکزشان را بر چیزهایی گذاشتهاند که فقط و فقط خودشان قبول دارند در حالی که خودشان هم خیلی خوب میدانند که بخش زیادی از مخاطبشان را از دست دادهاند و به نظر میرسد که با این شیوهای که پیش میروند، خیلی هم برایشان مهم نیست. امیدوارم که این مدیران عزیز، تجدیدنظری در روند سیاستگذاریشان داشته باشند که تلویزیون مثل دهه هشتاد یا حتی اوایل دهه نود، دوباره به اوج خودش برگردد و با سریالهای پرطرفداری مثل ساختمان پزشکان و دودکش و باقی سریالهای خوب و موفق، مردم و مخاطب را برای خودش حفظ کند. من فکر میکنم مردم هنوز هم انتظار دارند تلویزیون به رسانه اصلی و ملی همه افراد جامعه تبدیل شود.
به سریال ساختمان پزشکان اشاره کردید؛ تیم سازنده این سریال، تجربیات خوبی در تلویزیون رقم زدند. به نظرتان جای خالی چهرههای دهههای قبل چقدر در تلویزیون احساس میشود؟
به نظرم بیشتر از جای خالی کسانی که در آن سریالها یا برنامهها کار میکردند، جای خالی برنامههایشان احساس میشود. این وضعیت، نتیجه مدل تصمیمگیری فعلی است. اتفاقا همان عوامل الان تجربیاتشان بیشتر شده و ممکن است در شرایط مطلوب، خیلی بهتر از قبل کار کنند. باز هم تأکید میکنم که تصمیمات تلویزیون مهم است و به نظرم خیلی هم جرات و جسارت ویژهای نمیخواهد. به هر حال آن برنامهها و سریالهای خیایان خلوت کن در همین تلویزیون، تولید و پخش شدهاند.
ترجیحتان کار در فضای کمدی است یا جدی؟
در حال حاضر به فضای کمدی نمیتوانم فکر کنم و راستش اصلا کمدی در من گم شده و دلایلش را هم همه میدانیم. اما به دور از شرایط فعلی، فضای جدی و درام را بیشتر دوست دارم.